Kızlar herkese selam 🌸 bugün doktora gittim 15+5 günlüğüz doktorum %99 bebeğin cinsiyeti erkek dedi. Eşimle sevindik falan bilenleriniz vardır belki biz oğlumuzu kaybetmiştik. O yüzden çok mutlu olduk. Bi an da bi arkadaşımla konuşuyordum laf arasında cinsiyeti söyledim o da bana “ay hiç güvenme benim görümceme de %99 erkek dediler sonra kızı oldu” dedi. İstemsizce kafama taktım değişiyor mu böyle ya ? 😂