Kizlar bebegimin bugun 2 ay asilari vardi 3 tane asi oldu bacaklarindan ve kolundan asilar ateş huzursuzluk vs falan yapabilirmis ama halsizlikle ilgili pek birsey demedi doktor sabah 10 gibi yaptirdik ama cocuk o saaten beri uyuyor sadece arada bir kaldirip emziriyorum sizinkilerde boyle birsey oldumu🥺