Ben hamile kalmadan önce yaptırmıştım. Memorial hastanesine gidiyorum. Testler ücretsiz, muayene 15 tl veriyorum (normalde 400 küsür) doğum ücretsiz. 10 taksit olarak 4250 tl ye yaptırmıştım. Sadece muayeneye vereceğim ücrete doğum ve testleri bedavaya getirmiş oldum binevi ☺️ ki her geçen gün muayene ve doğum fiyatlarının arttığını düşünürsek bence aldığım en güzel karar. Riski de var tabi ben 1 ay bekleme süreli almıştım ve 3 ay içinde hamile kalmazsam doğum dahil olmayacaktı. Olsun dedim muayene parası çıkar aradan. 2. Ayda hamile kaldım 😂