Cnsy00 Selam kızlar reglinizi hesaplarken lekelenme günlerinden mi başlıyorsunuz dha önce çok yaşamadığım 3-4 aydır 2-3 gün süren leke sonrası reglim başlıyor uygulama kullanıyorum ama hangisini baz alıcam bilmiyorum
aynenkezoaynen Cnsy00 lekelenme olması normal değil ama hiç gittiniz mi doktora bu konu için. Gebelik hesabı için normal regl başlangıç gününden baz almanız gerekiyor