hilal2022 Haftada sıcaktan yanıyoruz değil mi ben hamileliğin zorluğunu yeni anladım diyebilirim 😂 doğum belirtileriniz var mı benim sadece fazla ayakta kalınca kasılmam oluyor ve göğsümde su gibi şeffaf renk bişey geliyor arada sırada bunlar doğum belirtisi mi sizce
mserif hilal2022 doğum belirtisi olmuyor genelde bunlar ben de aynı şeyleri yaşıyorum nstde sancım çıktı ama bebek kanalda değildi 36+3te gitmiştim haftaya yine gel dedi
hilal2022 Anladım benim daha öyle ağrılarım yok Perşembe günü tekrar kontrol var bakalım o zaman ne diyecek