eminegulbalci Hanımlar oğlum 2 yaşında çişe alıştırdım. Altına hiç kaçırmıyor. Ama kakasını asla yapamıyor. Tuvaletten korkuyor kaka yaparken çıkarken acıyacak diye korkuyor yapamıyor kakasını. Çözümü olan var mı acaba
Dark eminegulbalci bu durumda biraz ara vermek öneriliyor. 2 yaş civarı çocuklar kaka yapmayı özellikle vücuttan bir parça ayrilmasi olarak gördüğünden dikkatli olmak gerekiyor. Ara verip sonra devam edin. Kaka yapmayı tuvalete gitmeyi güzel bişey olarak anlatin, tiksinmesin