Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı geldim gözüktüm normalde bebeğim şuan tam 8 haftalık olması gerekiyor doktor muayene etti "8 haftalık gibi gözükmüyor 5-6 haftalık gözüküyor dedi o yüzden de kalp atışını dinleyemedim. Bana haftaya gel dinleyemezsek alırız dedi. Acaba geç döllenme olmuş olabilir mi korkuyorum. 😭😭 Bu 3. Gebeliğim bir düşük bir de ölü doğum var. Lütfen yardımcı olun 😭😭 