Nese86 Gulumser2804 Bendede sürekli kanama oluyor iltihap oluyor ama normal dedi doktor dis aralarını ince fırçalarken temizleyip sık sık yıkayıp gargara yapmayı önerdi doktor
Vicibici Gulumser2804 aynı şeyden müzdarip olan ben🤷🏼♀️ Diş eti fırçalaması ve tuzlu gargara yapıyorum baya düzeldi bir de aklına takmamaya çalış çünkü sürekli düşününce daha kötü oluyorum ben
Nese86 Gulumser2804 O çoğunlukla herkeste oluyor diseti problemleri gebelikten dolayı vitaminde olsa bebege gidiyor aldigniz vitaminler o yüzden de disetleri kanıyor veyada enfeksiyon oluyor.