dugmeannesi Damlacaa ❤️bir bardak süt icebilirsin çok soğuk olmasın ama iyi geliyor😁gaviscon şurup da iyi geliyor
Damlacaa dugmeannesi gavisconu yazmayi unutmuşum bak icmezmiyim şu niyetine dikiyorum onu zaten iki lokmada bir 🥲🥲 Ama sütü denemedim deneyeyim başka seçeneğim yok çünkü, teşekkür ederim 🌸🧡