Habibe82 Sezeryan gününü aldik yalniz 37+6 denk geliyor acaba kuveze girermi 37+6 dogan bebek pramutre sayilir mi
Edabykl Habibe82 hayir zaten genelde 38. Haftalarda veriyo gun sizde 38 icinde olmuş oluyosunuz 2500 kilo altindakiler kuveze alınıyor
kubrabozkurt Habibe82 bebek 2500 gramı geçtiyse bi sorun olmuyor ama 38-5 gibi sezeryana alabilirdi biraz erken
Habibe82 Mehtapca06 inşallah ama okadar kısa süreliğine olurmu blmym en son gdgmde 35 haftalkdi 1900 dedi
Smymn Habibe82 benimde 2500 bebegim inan çok üzüldüm ama. Doktor dogunca daha iyi büyür dedi kan akışıyla alakaliymis.
Smymn Habibe82 sadece bı ara buyumedi bebeğim o korkuttu haftalık gelişimi guzelse korkma ben son zamanlarda salgina yakalandim biraz o üzdü bizi bebek de gelisim geriligi oldu.duzenli kilo alimi varsa korkma
Merve0671 Habibe82 33 haftalıkken bebeğimin kilosu 2500 demişti 2 hafta sonra yani bu hafta sonu kontrolüm var , sezeryan olmak istiyorum bende, doktorum daha net gün tarih vermedi nedense aklımı karıştırıyor sadece temmuzun ikinci haftası olacağı kesin
Habibe82 Smymn burdaki bebek kg takmym cunku her bebek ayni kiloda olacak diye bisey yok oyuzden fazla umursamym ama benm bebek geride ve haftasina gore az doktorda bunu soyledi inşallah doğunca düzelir
Seymaben Seymaben protein agirlikli beslen kaşar ye mesela bol bol ♥️saglikla kavus bebisine insallah