Leyla13 Kızlar 36+4 olduk 2 gündür adet ağrısı gibi ağrım var düzensiz bebeğin hareketleri de normal ama sizce bu ağrılar neden olur bileniniz yasayaniniz var mı ?
aslhankrhan94 Leyla13 Yalancı doğum sancıları olabilir ara ara benimde oluyor. Ama düzenli devam ediyorsa doktora görünmenizde fayda var 🤔
Orsem Leyla13 bizde 35+3 bugün kontrolüm vardı 3 gün adet sancısı gibi sancı çektim bugün doktora sordum nst bağlandık 0 sancı doktor olur gün sancıları artık dedi
Gizem0650 Aynı ağrılar bendede var 36+5 sanki aferdesn ishal olursunda karnın ağrır ya aynı öyle ağrım oluyo 3 4 gündür
Dmrslm Benimde o haftalar öyle sancılarım oldu doğurucam yakında sandım ama 39+1 im hala gelen giden yok normal yani sancılarınız düzenli olursa hastaneye gidersiniz
sessizizleyici Bende 36+5im hem adet sancısı gibi oluyor hem kasılma gibi arada yürürken falan bi anda zorlanıyorum minikler gelmeye hazırlanıyor 🥹☺️