Ben ufuktepede oturuyorum bağlum daha ileride eğer bilinçliyseniz okul eğitim düşünüyosanız almayın derim bende yücütepe tarafına gitmeyi düşünüyorum buralarda eğitim ve vizyon yok evimi satıp gitcem bende tabi bu benim şahsi görüşüm insanların geneli bilinçsiz çocuğu parka götürmeye çekiniyo insan çocuklar aşırı kaba nezaketsiz ve kültürel olarakta çıta yüksek değil