Happy_mami Nazoooo 7 aya girdim çok şükür bu aya kadar hiç çatlağım olmamıştı bir kaç gündür karnımın yanlarında kizarliklar gördüm tavsiye üzerine hindistan cevizli vazelin aldım kullanıyorum bakalım etkisi olacak mı🥲😂