34btlgkhn34 Merhabalar Sezeryan doğum ile bebişini kucağına alan annişler🥰 Bugün son kontrolüm vardı doktorum muayene etti ve zorunlu sezeryan olacağını söyledi. Sizlerden ricam hastanede geçen günlerimi kolay atlatmak için neler önerirsiniz🥰
Deletedmom73711 34btlgkhn34 Hiç doğum yapmadım bir bilgim yok tek inandığım modunu yüksek tutup pozitif düşünen herkesin çok çabuk ayaklandığı, ameliyattan ziyade kavuşmaya odaklanın gerisi eminim kolay olacaktır🙏🏻❤️
Taricat 34btlgkhn34 doğum sonrası spinal olacaksa bolll bol Nescafe iç kuzum böylelikle baş ağrısı bel ağrısı asla yaşamazsın ☺️
34btlgkhn34 Deletedmom73711 güzel enerjiye çok inanan biriyim doktorum da çok pozitif biri o sebebten güzel geçeceğini düşünüyorum. Bebişimi de kucağıma aldımmı Allahın izniyle benden mutlusu yok 😍
Deletedmom727271 Tek tavsiye vereceğim şey bol bol yürüyüş.. Ağrıların elbette olacak bu çok doğal, ağrım var diye yürümemezlik yapma. Ne kadar çok yürüyüş o kadar hızlı iyileşme demek😊😊
34btlgkhn34 Deletedmom727271 Evet yürüyüş çok önemli diyorlar inşAllah bende bi an önce ayaklanırım.tabi yiyeceklerde önemli neler yemem lazım yanımda neler götürmem lazım birde süt inmesi için neler yapılabilir bunlar hakkında bilgi edinmek istedim
JJ19 Bol bol yürüyüş. Ameliyyatin ertesi günü ayag kaldiricaklar ne kadar acisada kalkmaya çaış. Ne kadar yürürsen o kadae çabuk iyileşirsin
Deletedmom727271 34btlgkhn34 Ben kayısı hoşafı ve nescafe aldım yanıma biri gaz için diğeri baş ağrısı ve narkozu atmak için üzerinden. İki defa sezaryen oldum işe yarıyor ikisi de. Sütün için de hemen inmeyecek zaten iner diye bekleme zamanla oluyor o. İlk başlar bebek meme ucunu almazsa silikon uç öneririm işe yarıyor. Onun haricinde ilk zamanlar sütünü sağ 😊 rezene çayı da süt için çok işe yarıyor canım
34btlgkhn34 Deletedmom727271 önerin için çok teşekkürler canımm. Hepsini yanıma alacağım 😊 süt içinde rezene çayımı aldım şimdiden stokladım bakalım