Aranızda kan sulandırıcı coraspin kullanan varmı? Ben kullanıyorum bebeğin bi damarında direnç varmış önemli birsey değil ama coraspin kullansan iyi olur demişti. Detaylı yapıldığından beri kullanıyorum. 34+6dayım 36da bırakcam ama bugün elimi küçücük kestim ama çok kanadı ve nerdeyse 1saat durmadı. Aranızda bunu yaşayan varmı? Doģumdada böyle olursa diye çok korktum.