Appayipyip Kızlar gebeliğimin başında iştahsızlık dışında öyle bi bulantım olmadı. Şimdi ise yeni yeni bulantılarım oluyor hele ki sabahları hiçbir şey yiyip içesim gelmiyor bu yüzden başına böyle bir şey gelen var mı :(
Karelinannesi Appayipyip bende hiç mide bulantısı çekmedim 27. Haftanın başında başladı mide bulantım neden bilmiyorum şuan 28 + 1 deyim
Karelinannesi Appayipyip sanmam canım. Çünkü son haftalarda bile mide bulantısı çeken var. Ayaklarda ödem , tansiyon yüksekliği halsizlik yoksa tek başına mide bulantısı gebelik zehirlenmesi belirtisi değildir çoğu zaman