Rukiye24 clarauknow vajinal muayne ile çok rahat gözüküyor bende bu gün gidiyor 4+4 üm 3+6 da gözükmedi
Mysngl clarauknow benim 5+ 3 te görünmedi çarşamba tekrar gidecem doktora gel demişti değer düşük diye kese görünmemişti bakalım umarım görürüz
Betulkrbs20042022 Gozukur diye biliyorum benim 3 haftalik kese gormek icin cagirdi doktor yarin bende merk ediyom gozukucek mi diye
Deletedmom83940 Betulkrbs20042022 3 haftalıkken kese gözükmez çok erken daha 5-6. haftalarda gözükür ancak
clarauknow Deletedmom83940 birde geçen hafta pazartesi kan verdiğimde değerim 114.6 çıkmıştı daha sonrasında hiç kan vermedim sizce yarın kaç olması gerek aşağı yukarı ? uygulamaya göre 5+2 oluyorum yarın
Betulkrbs20042022 Deletedmom83940 bilmiyorum canim normalde dogrudur erken ama benim tup bebek diye belki ondandır
Seyhan35 Rukiye24 en son adet tarihine göre mi 4+4 sünüz acaba? Bende bugün son adet tarihine göre 4+0 ım. Cumartesi kan vermiştim 43.1 çıkmıştı. Bugün tekrar vericem kan. Cumaya doktor randevusu aldım o güne kadar beta kontrolü yapmak için
Sema3225 Ben 7 hafta 2 günlüğüm ama kese gozukdu bebeği görmedik henüz küçük 15 gün sonra gel dedi 7 hafta gözükmezmi bebek acaba ya 2 aylık olucak nerdeyse vajinadan baktı bide
emineveminigi Sema3225 ben ikk gebeligimde 6. Haftada kalp atislarini dinlemistim sizinde gozukmesi lazim aslinda
Sema3225 emineveminigi bende sasrdm 3 çocuğum böyle birşey başıma ilk defa geldi zaten isteyerek hamile kalmadım zaten
Deletedmom83940 clarauknow bilmiyorum canım onu ya ben dört haftalıkken öğrendim 3505 betayla bi daha da bakmadılar betama keseyi gördüm sonrasında yani bu kişiden kişiye değişiyor ne bişey diyemem geç döllenme olabilir ama kesenin görünmesi için en az 5000 olması lazım beta