Vera09 Benim başlarda çok başım dönerdi ama geçti sonradan uzun sürmez sizin de bence yine de arada tansiyonunuza bakın
Deletedmom83940 haklisinesracim hahahahah [https://www.hizliresim.com/hja8zhc](https://) yaptım var mı sence 😂😂😂
Umay255 Deletedmom83940 10 haftalık baş dönmesi başladı 11+3 oldum dönüyorum bazen eşime diyorum deprem mi oluyo diye 🤣🤣
benimmdunyamm Deletedmom83940 o haftada bende de olmuştu tansiyonum da normaldi ama dönüyordu kansızlık mi dedik o da yoktu
Deletedmom83940 benimmdunyamm bi arkadaş şey yazmış hormonlardan kaynaklı diye ebe öyle söylemiş 🤷🏻♀️
AnagibiAnaa Deletedmom83940 18. Haftaya adım attık hâla ilk günden beri başım döner bazen aralıklı bazen sık sık. İlk gebeliğim de bu durumu hiç yaşamamıştım. Size tavsiyem başınız döndüğü an ya uzanın yada oturun düşebilirsiniz Allah korusun