Herkese merhaba, bugün doktor kontrolümüz vardı 27+3 günlüğüz yaklaşık 13 gün önce idrar yolları enfeksiyonu geçirdim şimdi iyiyim bugün kontrole gittiğimde bebeğimin haftasına göre küçük kaldığını söyledi doktorum daha sonra nst verdi nst de ağrımın olmadığını sürekli bebeğimin hareketlerini takip etmem gerektiğini söyledi bebeğin hareketlerinde herhangibi bir azalma ya da durma olursa zaman kaybetmeden hastaneye gelmemi söyledi.bundan sonrada her hafta kontrole gitmem gerektiğini söyledi.
Bana lütfen akıl verin ne yapcağımı ne düşüneceğimi bilmiyorum kilitlenip kaldım