Zeynep_31 Merhaba arkdaşlar , epidural ile normal dogum yapan var mi , ağrı hissettiniz mi , ve ücretili mi epidural ignesi
Deletedmom_110 Zeynep_31 Normal doğumda epidural oluyor muydu bunu ilk kez duydum ay öyle bişey varsa bende öyle yaptırayım acıya dayanıklığım hiç yok
aslansmommm Zeynep_31 ben yapmadım ama yapan yakınlarım var epiduralli normal dogum ben de eğer bir aksilik olmazsa tercih edilebilir diye düşünüyorum doktoruma da sordum benim gittiğim hastanede bir ücret farkı yokmuş
ipekveatlas Zeynep_31 ben yurtdışında yaptım doğum bilmiyorum türkiyede nasıl oluyo ama ek ücret ödeniyomuş sanırım evet
Deletedmom_110 Ozlemyusuf İsteğe bağlı alınabiliyor demi zaten ben özelde yapcam alırlar diye düşünüyorum
Ozlemyusuf Deletedmom_110 evet doğumdan önce doktorunla konuş ki açıklık çok ilerlemeden yapılsın yoksa açıklık çok hızlı gelişirse yetisemeyebiliyor geç kalındı artık yapılamaz deniliyor ama doktoruna önceden bilgi verirsen tam zamanında yapılır ve müthiş bir kolaylık