happykidsandmom Kızlar kahvaltıda adaçayı içtim içtikten sonra netten baktım düşüğe sebep oluyormuş bir kupa bitirdim bir defadan bir sey olur mu 🥺
Deletedmom_110 happykidsandmom Bende hamileliğimin ilk üç ayında düşük yapan çok şeyler yedim tecrübesizlikten dolayı ama çok şükür bir sıkıntı yaşamadım inşallah sizde yaşamazsınız iceli ne kadar oldu bir de ağrı vs var mı
happykidsandmom Deletedmom_110 9+4 haftalığım ara ara kasık ağrım var ama o zaten var kaç gündür. 20 dakika felan oldu içeli umarım sıkıntı yaşamam🥺 ilk gebelik olunca bazı şeyleri unutuyorum yiyip içiyorum yürüyüp koşuyorum alışamadım hala hamile olduğuma 😄
Deletedmom_110 happykidsandmom inşallah bişey olmaz canım ya abartıldığı kadar hemen olmuyor yani biraz da Allah in işi sen dua et stres de yapma ben yarım ananas yediğimi biliyorum aasslaa yenilmemesi gereken bişey çok Şükür Rabbime bişey olmadı kafana takma
happykidsandmom Vera09 sürekli bitki çayı içen biri olarak alışmışım ama içmem bundan sonra tesekkürler tavsiyeniz için :)