Tuba1818 İlk defa yazıyorum siteye 19 haftalık gebeyim sağlık ocağından bugün midem i n yanması için rennie istemiştim doktor pronat yazıyoruz gebelere dedi .kullanan var mı pronat şurup
Edabykl Tuba1818 pronat degilde gaviscon yazdi bana inanılmaz bir ilaç ictigim an mide yanmam geciyor cok sasirmistim 🤭
tarcinnnn Tuba1818 ben de gaviscon kullanıyorum. Anlık rahatlatıyor ama 1-2 saat sonra tekrar başlıyor. 34. Haftadayım ondan da olabilir tabi 😂
Tuba1818 Edabykl evet diğer 2 gebeliğimde gaviscon içtim içerken biraz içim tuhaf oluyordu ama çok rahatlatıyordu mideyi.
zamaneannesi80 Edabykl ay o gaviscon beni kusturuyor 🤣 şimdiye kadar kusmayan ben onu içince kustum dayanamıyorum çok ağır geldi bana 🙈
zamaneannesi80 Edabykl bana ağır geldi şuan biraz rahatım haftaya başka ilaç isteyecem doktorum dan 🤭