Merhaba,ben de 32+2 deyim. Gece bir gibi adet kanaması gibi yoğun kanamam oldu hemen doktorumu arayıp hastaneye geçtik. Çok şükür bebeğim iyi fakat kanamam devam ediyordu ve sebebini bulmak için alttan muayene edildi . Plasenta kaynaklı olduğu ,eğer kanama durmazsa sabah sezeryana alacaklarını söylediler. Ciğer gelişimi ve kanamamın durması için iğne serum verildi. Şuan kanamam yok çok şükür . Yine sürüsüne ilaç verildi ve bir hafta hiç bir şey yapmamam kaydı ile dinlenmem söylendi . Umarım bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşaAllah 🙏🏻