balabanayse16 Bursa’da oturup Bursa Şehir Hastanesi’ne giden var mı aranızda? Fotoğraf çekimi oluyormuş galiba belli bı ücret karşılığında yaptıranların var mı ücreti nasıl?
alya5 balabanayse16 ben şehir hastanesine gidiyorum doğumum da orda olucak ama fotoğraf çekimini hiç duymadım
balabanayse16 alya5 ben biraz internetten de baktm var ama hep eski yorumlar güncel fiyatı bilmiyorum.
balabanayse16 Mineoooo Ben sadece 1 kere gittim şehir Hastanesi’ne bayandı doktor memnun kalmadım pek zaten randevu bulmakta çok zor olduğu için özele gidiyodum ama doğumunu şehir Hastanesi’nde yapmak istiyorum “Tayfur Çift” i onermislerdi ona randevu aldım.
balabanayse16 Mineoooo Benimde tam olarak bı bilgim yok ama odaya çıkıncadır diye düşünüyorum çekimi yapan fotoğrafçı “cosyorganizasyon”
alya5 balabanayse16 sizin de zamanınız az kalmış Allah hayırlı doğum versin inşallah bende 40 haftalık oldum😁