Cansuu16 Arkadaşlar hamileyken böbrekte taş olanlar nasıl bi yol izlediniz neler yaptınız operasyon oldunuz mu doktorum olabilirsin dedi olmazsam acaba bebeğime zArar gelirmi kafam çok karışık
canimbeybimmm Ben 8 haftalıkken oldum taş kanalda takılı kaldığı için ameliyatla aldılar çok ağrı yaptı dayanamadım ama çok zor bir süreçti 😞 çok şükür bebekte bir sıkıntı olmadı cuma günü doğumumuz olacak
Cansuu16 canimbeybimmm 18+2 haftalığım şuan böbrekte taşım agrım çok vardı şuanda enfeksiyon olduğu için antibiyotik de kullanıyorum ürolojide dayanabildiğin kadar dayan diyo bebeğime zarar verirmi diye korkuyorum
Butterflyank canimbeybimmm aynı durumdayım kanala düşen taşım var bu aralar ağrı sıklaştı ve 5 haftalık hamileyim sizin doktorunuz amleiyati kaçıncı haftada önerdi acaba diyorum ilk 3 ay önemli ya dayanmaya mi çalışsam 3 ay sonra mi amleiyat olsam?