Az önce kontrolden çıktım 26 haftalığım oğlumun herşeyi çok şükür normalmiş ama bi böbreğinde genişlik var dedi doğduktan sonra çocuk doktorunun bakması lazım dedi. İçim kötü oldu araştırdığım kadarıyla çok önemli değilmiş zamanla kaybolduğu oluyormuş buraya da sormak istedim yaşayan var mı doğumdan sonra sıkıntı devam eden veya hamileyken geçen ??