Bnmv-1 ay ben resmen ağlıyordum ağrısından yerleşme zamanı dye öyle ağrım oluyordu ki sonra yerleşme kanaması bile yaşadım parol içiyordum ağrım hafiflesinde biraz uyuyayım dye demekki bunyeden bünyeye de değişiyor ama hepsi gelip geçici şeyler onlae sağlıklı olsun da gerisi önemli değil:)