Kizlar 25 haftadan itibaren yemek yemek istemiyorum,sanki dünyaları yemiş gibi hissediyorum şuan 27 haftadayim normal mi acaba bu 1.5-2 öğün yiyorum o da kahvaltı atıştırmalıklar tarzında çocuk kilo alsın diye yoksa yemek istemiyorum. Sadece su içmek istiyorum benim gibi olan var mi