Merhabalar benim 2 gün önce şiddetli bir kanamam oldu 2 pedi dolduracak kaldar biran da geldi ve acile gittim ilk gün iğne oldum ilaç yazdı şimdi damla halinde gün içinde arada bir geliyor bu durumu yaşayan var mı? Korkuyorum bebek düşük olur diye. İnşallah hayırla sağlıkla benim kalır ve kucağıma alırım. Benim gibi yaşayıp grbelikte ilerleyen var mı