fkzni Gulusuguzell valla güzelim sağlık ocağı çok igili oluyor bence git bir şey kaybetmez daha çok öğrenirsin ve daha çok aklında soru varsa sorarsın
hemsirebianne0901 Gulusuguzell aile hekimleri de gebelik kaydını ve izlemi girmek zorunda o nedenle siz kaydınızı yaptırana kadar ararlar
Buseyllzr Gulusuguzell kayıt actirin sağlık ocağında hem çok ilgililer hemde ilerde tetanoz aşısı yaptircaksiniz orda mecbur kayıt olması gerekiyor aşı için
Gulusuguzell Buseyllzr kiz kaydim var asilarim oldum 3 kez 4 kezde kanda verdim yani biraz uzak gitmesem diye sey ettim hastanede de yapyorlar çünkü kan tahlili filan
Gulusuguzell Dark yani de doğum olarak yakinim canim ya birde köyde 33+3 günlük 3 kez 4 kez kan verdim filan ya simdi hastanede yapyor
glsmsny Gulusuguzell ben bütün takıplerıme gıttım. Gerçekten sağlık ocağı hemşiresi cok ılgılıydı. Hatta tahlilleri burda yaptırıp hastanede doktora gösteriyordum. Bana kolaylık oluyordu açıkçası.
Deletedmom7373700 Gulusuguzell yakın bir yere aldırın kaydınızı. Niye o kadar uzak bir yerde ki. En yakınınızdaki sağlık ocağına gidin. Kaydınızı aldırın. 1 hafta bile sürmüyor zaten kaydın geçmesi. Bebek doğunca aşı için falan da sağlık ocağına gidiliyor diye biliyorum. O zaman nasıl gideceksiniz
glsmsny Gulusuguzell hım o zaman zor olur sızın ıcın. Bana da sağlık ocağı yakın. Hastane 1 saatlık uzaklıkta
Ozge Gulusuguzell minik bir aletle kalp atışı dinletiyorlar kan tahlili dışında. Sırf onun için bile koşa koşa gidiyorum ben 😅
Gulusuguzell Deletedmom7373700 esim ikahmetgahi köyde olunca işte köyde de kaynananin yaninda kalmak istwmiyorum oraya aldrmis kendi
glsmsny Gulusuguzell o lavabo ıhtıyacı artık uyutmuyor benı yarın ben de 3 saatlık yola gıdecegım dogum ıcın ablamın yanına. Nasıl ıdare edeceğim bılmıyorum. Allah yardımcımız olsun 😌