aaaaaaysegul Bebeğiniz için almış olduğunuz ya da alacak olduğunuz şampuan önerileri nelerdir kızlar🌼☺️
Birgul aaaaaaysegul sebamed ve mustela ikisini de kullandım bi sorun yaşamadım memnun kaldım tavsiye ederim ☺️
zeytinkiz aaaaaaysegul dogdugundan beri Johnsons baby kullanıyorum asla sorun olmadı konak kuruluk alerji VS yasamadık. 8 ay 23 günlük benım kızım 🤭🥳5.ayına kadar hergün yıkandı. Sonra gün asırı ya döndük suan yaz geldi günde 2 sefer dus alıyor 🤭
aaaaaaysegul Sbm050421 bende bi süredir onu düşünüyordum ama içeriğinin değiştiğini ve organik olmadığını duydum o yüzden kararsız kaldım
Nskyhn aaaaaaysegul incia içeriği çok temiz deniyor fiyatı da uygun sanki. Favorime attım bekletiyorum. Mustela alacaktım şimdi incia ya dönmeye başladım bakalım 🤔
aaaaaaysegul Nskyhn aynen onu bende duymuştum mustelanın içeriğinin değiştiğini duyduğum için yeniden araştırmaya başladım çok bişey kalmadı doğuma karar verip almam gerekiyor artık
EAY aaaaaaysegul canım bende çok araştırdım içerik olarak en temizini almaya çalıştım ve minoris aldım