Herkese merhaba bir şey sormak istiyorum biz bu yılın Şubat ayında korunmayı bırakıp yumurtlama dönemine göre birlikte olmaya başladık bende tarihleri not alıyordum
En son Nisan 17-20 adet gördüm Mayıs 2-3 yumurta dönemindi.
Haziran 1 de ise hamile olduğumu öğrendim doktor 6 haftalık dedi hiç anlayamadım.Birliktelikten bir kaç gün sonra döllenme oluyor velhasıl ben hesaplıyorum 3 hafta ama kese oluşmuş gerçekten hesaplama işini anlayamadım.