Uygulamaya göre 0 gün kaldı ama bizimki gelmek istemiyor. Doktor bugünden için gel suni verelim yada Sezaryen yapalım dedi gitmedim bebeğimin gelişimi geriden geliyordu o yüzden biraz daha beklemek istedim hata mı ettim bilmiyorum ama perşembeye kadar olmazsam gidip sezaryen olacağım. Bebeğin gelişiminin doğum tarihiyle bir alakası var mıdır ?