Kızlar kafam inanılmaz karışık deli olacağım. 2 haziranda adet oldum bebek beklediğimiz ve denediğimiz için olmayınca soluğu doktorda aldım. Amaç hormon testi yaptırıp ne var ne yok öğrenmek istedim. Sonuçlarım çıktı ve çok saçma hamile yazıyor, gebelikte 1. Trimester falan yazıyor ama adetliydim. Adetimde 7 gün sürerdi normalde 3 günde bitti. Fotoğraf nasıl yükleyeceğim yorumlara yazarsanız sonuçu yüklemek istiyorum