Sermec27 Yok canım ben sana evlat ayırıyorsun demedim, arkadaşın evlat ayrımı yapmamasına sevindim sadece. Çünkü burada çok görüyoruz bir kızım vardı bir daha kızım oluyormuş keşke erkek olsaydı veya bir oğlum vardı bir daha oğlum oluyormuş keşke kızım olsaydı diye (Yalnızca üzülüp, şikayet edenlerden bahsediyorum), o yüzden dedim ben de önemli olan nasip olan diye🥰