Bruzkan Kızlar 14 haftalik hamileyim 3 gündür devamlı sadece yürürken hissettiğim kasik agrım var hamlık ağrısı gibi sancı gibi değil yürürken zorlaniyorum yasayan varmi normalmi sizce doktor randevuma 2 hafta var gitsemmi bilemedim