RemziAleyna Elizzannesi sancıları tarif eder misin ilk doğumum olacak benimde dün geceden dur karnım ve alt bölgem taş gibi hemde sancı giriyor normal mi acaba
123pln Hakanbuse bizde 28 olduk ciğer gelistrici yaptılar beklioz kanaman azalınca inslah gonderirrler
Hakanbuse 123pln gozlem altinda tutuyolar erken oldugu zaman zaten bebek gelmesin diye ona gore ilac tedavisi uyguluyolar
Zeybek 123pln yani kanamanın nedeni ortada .plasenta previa var sizde .Doktorunuz demedi mi .çünkü bebek eşi aşağıda ise kanama olur genelde .Bunun tıp dilinde plasenta previa diye geçiyor
Silaceren Bende 27 haftalığım ara ara bebek tas gibi oluyor sonrasindada göbeğime igneler batıyor, acaba boyle bir risk mi var bendede?
minik4550 Elizzannesi iğneden sonra bebeğin Hreketlerinde azalma oldumu acaba yoksa bendemi farklı bi etki yaptı
Elizzannesi minik4550 iğneden sonra hareketleri iyiydi bi sıkıntı olmadı aslında ama son bi haftadır yavaşladı büyüdü yeri daraldı diye düşünüyorum
Elizzannesi minik4550 ciğer geliştirici iğneden sonra kısa bi süre hareketlerde azalma olabilirmiş ana bu geçici bi durum diye biliyorum benn
Hakanbuse 123pln ciger gelistirici yaptilarsa 1 gece yatisin oluyo 24 saat sonra ya da 12 saat sonra 2. Sini vuruyolar 2 doz zaten bu igne o yuzden gozlem altinda kaliyosun hemen vuruyim igneyi gonderelim demiyolar diye biliyorum beni o igne yuzunden 2 gun yatirdilar
Hakanbuse 123pln ben 1 hafta yattim 2 gun de ozellikle igne icin yatmistim ciger gelistirici ignenin de cesidi var