Zeyzeyp yatamıyorum ben de bebişe de bakmam gerekiyor sürekli yatıp kalkmak daha zoruma gidiyor daha çok acıyor sanki nedense bantı biz de yarın çıkarcaz ama aşırı yanıyor yaram ve çok korkuyorum 😔 aksi gibi hastalandım bir de öksürük problemim var hastaneye gitsem mi ne yapsam bilemedim çocuğa da kendim bakıyorum kimse yok yanımda eşim var ama gece falan uyanamıyo o da 2 gün sonra işe başlıycak zaten..