Nurdiri Kızlar merhaba ben Türkiye hastanesi Ayşe salaroğluna gidiyordum çokta memnundum ama ne yazıkki hastaneden ayrıldı şimdi aynı hastane hangi doktoru tercih edebilirim öneriniz varmı çok acil 🥺