Kızlar 38 haftalığız bugün çatı muaynesi yapıldı. Hep zayıf giden bebeğim resmen atağa geçmiş ve 2 haftada 1 kilo almış. 3650 olmuş. Çatımıza bakınca oo biraz zorlanabilriz dedi. Yinede bi şans verelim ded. Daha fazla kilo almasın bebiş dedi. Ama nasıl aldırmam bilmiyorum. 2.5 cm de açıklık var. 35. Haftamdan beri var hiç ilerlememiş. Sürekli squat yürüyüş ilişki denememe rağmen ilerlememiş korkuyorum sezaryenden kızlar 🥺 ne yapmalıyım