Birazxhayaici Arkadaşlar cok tedirginim 5+5im ama kesem gözükmüyor sürekli kan istiyorlar sonuncuyu az önce verdim ama intarnette Anembriyonik boş gebelik diye bişey gördüm beta yükselip boş olma ihtimali varmış doğru mu çok korkuyorum
Limonzeytin Birazxhayaici zaten bu hafta kese ancak vajınal ultrasonla görünür karnınızdan görünmeyeblr .
Selma17 Benim 6 haftada kese göründü bebek gorunmedi bu haftada bebegi görmek için cagirdi , 5+1de gittiğimde bende kese gorunmedi vajinal USG de
Kirmizibasliklikiz Birazxhayaici Mrb benim de 5+4 olmam lazım kendi hesabıma göre ama bugün kese görünmedi siz ne zaman gördünüz kaçıncı haftada? Doktorunuz bişey söyledi mi geç görülmesi hakkında?
Birazxhayaici Kirmizibasliklikiz canım olabilir çok normal daha küçük oldugu için görünmeyebilr demişti ama 6+5 gibi falan görmüştüm ben inşallah sende görürsün hemencecik 🙏