Günaydınlar..🎀 Hastane çantası için pijama takımı değil de rahat salaş gecelik, lohusa elbisesi artık adı her neyse düğmeli elbise alınsa daha iyi olmaz mı acaba? Pijama takımı bana pek mantıklı gelmedi nedense..hiç de sevmem pijama takımı normalde de giymem bir de temmuzda rahatsız mı eder..dikişler vs olursa pantolondan ziyade elbise daha rahat olmaz mı sadece elbise giysem nasıl olur? 🤔🤷🏻♀️