Kubrasimsek58 Kızlar 18 + 3 üm fakat bebek hareketlerini hala hissedemiyorum normalmi bu geçen pazartesi kalp atışlarını falan dinledim iyimis çok şükür ama endiseleniyorum
Elif_3434 Kubrasimsek58 bende 18+1 deyim ama hissedemedim. Benım birde 2. Gebeliğim ama doktor normal 20 haftadan sonra hissedersin dedi .
Kubrasimsek58 Elif_3434 evet cnm bana da öyle dedi ama bütün arkadaşlarım 18dehissetmis o yüzden korktum yani
Kubrasimsek58 Sevgiiss ya ben dun sanki karnima bisey dokunur gibi hissettim dugundeydim hatta ama anlamıyor insan