merveeda arkadaslar.benim 2.hamileligim ilkinde sezeryan oldum.3 gun hastahanede kaldim.ama simdi sezeryan olanlari 1 gun tutuyolar diye bisey duydum.dogru mu acaba?
mucizemizibekliyoruzz merveeda normal doğumda 1 , sezeryanda 2 gece tutuyorlar genellikle çoğu hastanede. Tabi annenin kendini toparlama durumuna bağlı olarak değişir.