Meryem83 3579 gözünüz aydın Allah size bağışlasın 🤲 bende şuan 39+5 im ama bişey yok sizin sancıniz nasıl başladı 🤔
hil8 3579 bende bugun 38+5im ama tik yok daha Allah anali babali buyutsun bizleride bi avazda kurtarsin
Htcerdogn 3579 gözün aydın canım. Biraz bilgi verir misin. Hiç açıklığın sancın varmıydı yoksa birden mi oldu. Normal mi doğum. Dikişin var mı. Durum nasıl🙈🙈🥰🥰
3579 Kızlar bol bol yürüyün bol bol plateste zıplayın aman bişey olcak aman yorulcam diye bakmayın sakın
3579 Doğumdan bir gün öncesine kadar hala çalışıyordum dere tepe yürüdüm hergün kısa yürüyüşler yaptım
3579 Gurbetteyim ev temizliği hep bende ağladam da dıxladam da canım yansada hasta olsam da pes etmedim kolay diildi hamileliğim ama normal doğumu kafama koymuştum
3579 Sonra suyum geldi hastaneye gittik dr baktı açılmam varmış suyum harbide geliyormuş yatırdılar orda bile plates topumdan inöedim suni sancı verdiler
3579 Tek sıkıntım yumruk kadar hemoroidim dışarda dikişlerimin acısını unutturdu hala geçmedi yürüyemiyorum oturamıyorum canımı çok yakıyor en az 10 gün diyolar rabbim kimseye böyle bi acı yaşatmasın