gamzeminaaa ben kendi çantamdan bahsetcek olursam
Bebek için 10 lu hastane çıkışı
2 de yedek takım koydum takımların içine ağız mendili zıbın vs ekledim
15 bez koydum
Islak mendil
Pike örtüsü koydum
İnce battaniye koydum
Müslin örtüsü koydum
Kendim içinse
Önü düğmeli pijama takımı koydum
Yedek alt pijama koydum
Ve lohusa takımı koydum
3 tane külot 2 emzirme sütyeni 1 adet atlet diş macunu el yüz havlusu ped hastane sonrası giymek için kıyafet terlik diş fırçası göğüs pedi kirliler içinse poşet koydum belki fikir olur 🥰