Emine_pektas01 7.haftadayım 2 gündür kahve rengi leke görüyorum bu normal mi biraz endişeleniyorum açıkçası
Ay_92 Doktora görünün bende de 6. Hafta da oldu ⅞ gün sürdü bir sorun yoktu bizde çok şükür dizinde en azından içiniz rahat etsin
Emine_pektas01 Herkese teşekkür edıyorum evet içim rahat olsun diye şuan hastanedeyim hastaneye geldım inşallah birsey yoktur 🤲