Nurersz Merhaba güzel anneler, bugün 5+2 yiz nasipse çarşamba kesemiz olmuş mu görmeye gidicez sizde panik yapıyor musunuz görünecek mi kalp atışı duyulacak mı diye sizde durumlar ne 🌼🌼
Sehrbnon12 Nurersz canım öncelikle hayırlı olsun ben 13 haftalık ikizlere hamileyim ve inan bana cok heyecan verici kese görmeye gittiğimde doktorum 2 tane kese var diyince hüngür hüngür ağlamaya başladım 10 gün sonra tekrar gittim 6+3 de kalp atışlarını ve bebekleri mi gördüm ben suan 13 haftalık olmama ragmen gecen hafta gittim haftaya tekrar gidecem cok merak ediyorum acaba nasıllar diye
Berna0000 Nurersz benim de canım 4+2 yim bende 16 haziranda görmeye gideceğim Allah nasip ederse doktor kontrolünden sonra mutlaka yaz bize 🥰
Gzdeee11 Nurersz bizdr 5 haftalığız gidip kesemizi gördük 2 hafta sonra da kalp atışları için çağırdı doktor
Nurersz Sehrbnon12 ya kurban olurum onları verene rabbim kucağına almayı bize fotolarını atmayı da nasip etsiiiin💜💜
Sehrbnon12 Nurersz ayy insallah canım ilk gebeliğim ve cok heyecanlıyım bi bardak kaldırdığım da bile acaba iyiler mi vs diye cok düşünüyorum yaa bilmiyorum 9 ay nasıl olucak
Sehrbnon12 Bebekdelisi ya ama cidden sürekli hastaneye gitmek istiyorum ya bisey olucak oldu mu falan endişeleniyorum
Bebekdelisi Sehrbnon12 Allah korusub hiç düşünme saglıkla zamanında gelsın ben baya cektım cünkü allahım kımseye yasatmasın
Busraey18 Bizde 5+5 iz bu hafta gidecem ama hangi gün gitsem bilmiyorum gitmisken kalp atışını da duymak istiyorum inşallah ☺️
Nurersz Busraey18 kuzum okuduklarıma göre kalp atışı 7-8 haftada duyuluyor muş istersen keseyi gör kalp atışı için tekra gidersin💜💜