Annelerinannesi E bebekte satılan baby me marka Bebek bezi ve ıslak mendili vs kullanan var mı acaba aramızda 🤔🤷🏼♀️
Deletedmom434 Annelerinannesi https://www.instagram.com/p/Bnfo7rmHF45/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1xuv08qvk5ruz ben ıslak mendilini almıştım henüz kullanmadım instagramda mühendis bir bey’de içeriğini araştırmış
begumge Annelerinannesi https://www.instagram.com/p/Blsy1RFg0VG/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1g0vcu986hgfa Bu sayfada bebek ürünleri incelemeleri var tavsiye ederim
Muhammedamine Annelerinannesi ben bütün kozmetiklerimi baby&me alıcam Rabbim nasip ederse hem uygun hem güvenilir ürün bebek bezi nş sleepy düşünyrum ama onuda alabilirim bakalım
Alminaaa Annelerinannesi ben kullanıyorum canım 2 aylık olucaz doğduğu günden beri 😊 cok memnunum ben ve çok şükür herhangi bir pişik kremi kullanmama hiç gerek kalmadı 💕
Annelerinannesi Deletedmom434 evet canım baktım almayı düşünüyorum en azından ıslak mendille deterjanı almayı düşünüyorum
Annelerinannesi begumge Deletedmom434 Muhammedamine Alminaaa bende almayı düşünüyorum aklıma çok yattı çünkü