Tubaanne1 Kızlar doktorum bu hafta yapacak. Doğumu tetiklediği söyleniyor doğru mu bir de acılı bir işlem mi ?
DlrOzn Tubaanne1 Kaçıncı haftandasın benim yarın 37 oluyor perşembe kontrolüm var yapar mı 38e mi erteler
Deletedmom_110 Tubaanne1 Benimki 35 te yapcam demişti doğumu tetikliyor mu bende öyle bişey duydum sanki
esrpydn Benim doktorum da 37 de yapacağını söyledi ama ultrasonda bakınca bebeğimin kafası yukardaydı yani makat gelişti. Bu hafta dursun diyerek çatı muayenesi yapmadı bebek kafası aşağı dönerse doğum kanalına girerse eğer çatıya bakalım dedi
Deren12 Doğumu tetiklediğini düşünmüyorum 35 te oldum bebek geliyor diye düzenli dogum sancılarım vardı aynı gün iki doktor yaptı birinin eli hafifti açılman yok dedi birinin eli sertti çok az saniyelik acıdı o kadar tetiklese yapmazlar kendinizi korkutup kasmayın hiç rahat bırakın herşey çocugunuz için çok kısa sürüyor
benimmdunyamm Tubaanne1 bana mecbur yaptı çatı muaneyesi açıklık var mı diye 28 haftaliktim sancım faln vardı ama acılı birşey değil derin nefes al ver sikarsan acıyor
svdkznc Tubaanne1 derin nefes alıp verin, acı hissetmeyeceksiniz. Bir de sakin olun. Gerçekten acı veren bir şey yok, doğumu tetikliyor mu bu göreceli, bende lekelenme bile olmadı söylenenin aksine🙂
Eslemiqooo Kızlar cuma günü çatı muanesi var bakalım herkes bişey diyor yaşayıp görecem 😩 37 . Haftamda bakacak
Babydream Tubaanne1 perşembe günü oldum. Çarşamba gecesi hafif sancılarım vardı sabaha karşı hastaneye gittim ebe açılmama baktı bende doktorum çatı muayneside yapıcaktı dedim onada bakayım dedi saniyelik birşey hiç acı sızı birşey hissetmedim kendini kasma sadece